קבל/י הצעת מחיר➘

מערכת מצלמות אבטחה HDCVI

מהי מערכת מצלמות HDCVI?

ראשי התיבות HDCVI מייצגות את המושג 'High Definition Composite Video Interface' החדש לתעשיית מערכות האבטחה. המושג טומן טכנולוגיה מדהימה שמביאה עימה כמה תכונות ויכולות מרשימות ביותר. בעוד לא תבחינו שיפור גדול מידי ברזולוציה הגבוהה (HD), התכונות הנהדרות שמגיעות במחיר סביר למדי מסוגלות ליותר מלהרשים בלבד.

מצלמות HDCVI

הבדלי הכבילה

מערכת אבטחה HDCVI שונה במקצת ממערכות אנלוגיות ומערכות HD אחרות. בניגות לגרסאות האחרות, תמצאו שברוב המקרים תזדקקו להשתמש בכבל נחושת RG59 בעל סיכוך כפול. מדוע? כיוון שלמערכת HDCVI מסוגלת לשדר וידאו עד 485 מטרים. הניחו לנתון הזה לשקוע מעט. עברו הימים בהם הינו מוגבלים ל- 90 מטרים של כבל במערכות מצלמות אבטחה.

עם כל זאת, עדיין מומלץ לקחת בחשבון את מרכיב המתח החשמלי. בעוד את הוידאו ניתן לשדר על גבי כבל Coax עד 485 מטרים, אורך כבל החשמל עדיין יהיה מוגבל ל- 90 מטרים. תוכלו להגביר את הטווח בעזרת ספקי כוח במתח גבוה יותר וממירים אבל ודאו שאתם יודעים מה אתם עושים לפני שבטעות תובילו לטיגון המצלמות וכל הציוד שלכם.

כבל RG59 הנחושת הסטנדרטי עדיין יעבוד עם מערכת מצלמות HDCVI. אולם אם תבחרו בכך, יתכן ותיתקלו בהפרעות בהזנת הוידאו. עד 75, סביר להניח שלא תיתקלו בהפרעות איכות וידאו משמעותיות במיוחד, אולם בטווח גבוה יותר תתחילו לשים לב לניגודיות דהויה, קוויםשיתחילו להיווצר ואפקט הצללה. לעולם לא תאבדו את הזנת הוידאו שלכם לגמרי, אולם ההשפעות השליליות הללו תחמירנה בהדרגה.

השימוש בכבל Cat5e גם הוא אפשרות, אך מוגבלת. ב- 7.5 מטרים, תבחינו באותו איבוד ניגודיות. ב- 15 מטרים קווים והצללות מצתחילות להופיע. כמו בשימוש RG59, לא תאבדו את התמונה לחלוטין אך איכות התמונה רק תלך ותדרדר.

בעוד כבל Cat6 נחשב כפתרון, הוא לא. בטווח של כ- 15 מטרים, הצללות מתחילות להופיע. ב- 30 מטרים ההצללות הופכות ברורות יותר והניגודיות מתחילה לדעוך.

הימנעו משימוש בכבלים 'Plug-and-Play' מוכנים או חברות שמוכרות מערכות HDCVI שלמות עם סוג זה של כבל. ב- 7.5 מטרים תחוו ירידה מידית בניגודיות. ב- 15 מטרים יתחילו להיווצר הקווים וההצללות. כמו במקרים רבים אחרים, ככל שהטווח יגדל כך יגדלו הבעיות התמונה. ודאו לקרוא ככל שניתן אודות השימוש בסוגי הכבלים הנכונים עבור מערכת מצלמות אבטחה HDCVI ומצלמות HD אחרות הפועלות על תשתית Coax.

מצלמות אבטחה PTZ ממונעות

אחת הטרחות הגדולות ביותר עם מצלמות ממונעות PTZ היא הידיעה שאחרי הרצת הכבילה עבור המצלמות, עדיין תאלצו להריץ כבל נוסף עבור הנתונים (RS485). בהעדר הכבל הנוסף, אין כל שליטה על התכונה הממונעת 'Pan-tilt-zoom'.

קחו את העלויות הנוספות ועבודת הכפיים הנוספת שקשורות בהרצת כבל נוסף וזרקו אותם מהחלון. מצלמות PTZ מסוג HDCVI מסוגלות להשיג חיבור נתונים RS485 ללא השימוש בכבל נוסף. הכל נעשה הישר דרך אותו כבל coax להעברת שידור הוידאו.

המשך גלישה נעימה, צוות פורטל מצלמות אבטחה