קבל/י הצעת מחיר➘

התקנת מצלמות אבטחה

בחר מתקין מצלמות אבטחה לפי אזור שירות

רשימת מתקיני מצלמות אבטחה באזור באר שבע, אשקלון, אשדוד והדרום

רשימת מתקיני מצלמות אבטחה באזור ראשון לציון, בת ים, חולון, תל אביב, פתח תקווה, הרצליה, רעננה ועוד

רשימת מתקיני מצלמות אבטחה בחיפה והקריות, טבריה וישובי הצפון

רשימת מתקיני מצלמות אבטחה באזור בית שמש, ירושלים והסביבה

רשימת מתקיני מצלמות אבטחה באזור אילת

התקנת מצלמות אבטחה: טיפים ממתקינים להתקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק

כשזה מגיע לביטחון המשפחה והנכסים שלך, תמיד מומלץ לסמוך על תחושת הבטן, אבל כדאי לשאול את עצמך כמה שאלות קשות ולהיות פרקליטו של השטן. לדוגמא, שאלה קריטית וחשובה היא לשאול את עצמך איפה אתה ומשפחתך חושבים שנכון להתקין את מצלמות האבטחה בבית? אילו היית פורץ, מאיזו דלת או חריץ היית חושב שכדאי לגשת למשימה האפלה? שאלה נוספת העולה היא מהן נקודות החולשה בשטח שלך? שאלות נוספות שיש לשאול הן האם יש לך כניסות חבויות או מוסתרות, חלונות או דלתות שיכולת להוות גישה קלה לפורצים? האם חווית בעצמך או האם חוו הבעלים הקודים פריצות לשטח? במידה וכן, היכן ארעו פרצות האבטחה, מתי ומדוע? כמובן שבמידה ותבחר להשתמש בשירותיו של מתקין מערכות אבטחה מקצועי, השאלות הקריטיות ישאלו על ידו ויחד תוכלו לעבוד על הקמת מערכת ניטור והקלטה אפקטיבית להגנה והרתעה מושלמת.

הנקודה היא, שאתה מכיר את ביתך ועסקיך באופן הטוב ביותר. לכן, אתה מוכשר בייחודיות להעריך את הדרך להגן על עצמך מפני פורצים.

ברגע שתחליט לבד, או בשיתוף עם בעל מקצוע מומחה, על מיקומי המצלמות, אתה חייב לקבוע האם תתקין את המצלמות במקומות שמזיקים פוטנציאלים יכולים לראותן כחלק מגורם ההרתעה? (אם כי גורם מרתיע, תסתכן בנזק למצלמות), או האם ההתקנה תעשה במקומות חבויים מעיניי פורצים? (ותוכל להיעזר בוידיאו על מנת לתפוס את הפורץ).

אנו ממליצים על השיטה ההיברידית: התקנת סט מצלמות אבטחה אמיתיות בטווח שבטוח מחבלה, ובמקביל להתקין מצלמות דמה – מהסוג שנראה אמיתי לחלוטין כמובן, סביב השטח שלך במיקומים אקראיים. בדרך זו, אם פורץ שובר את אחת ממצלמות הדמה שהותקנו, העלות יחסית נמוכה, ויהיה בידך את צילום הוידיאו שבתקווה יסייע באיתור ולכידת הפושע.

התקנת מצלמות אבטחה IP

מצלמות IP

מהי מצלמת אינטרנט (המכונה גם "Webcam")?

הכל אודות התקנת מצלמות ip בבית או בעסק.

מצלמות IP

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות

אל תסמכו על המצלמה בצורה עיוורת

הכל אודות התקנת מצלמה נסתרת בצורה נכונה וחכמה.

מצלמות אבטחה נסתרות

התקנת מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית

אבטח את ביתך והגן על משפחת ורכושך עוד היום. במאמר הבא, תמצא טיפים וכללי עשה – אל תעשה בסיסיים בבחירה והתקנה של מערכת מצלמות אבטחה לבית.

מצלמות אבטחה לבית

התקנת מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

אבטח והגן על בטחון ובטיחות עובדיך ורכושך. במאמר הבא, תמצא טיפים שימושיים לבחירת כמות המצלמות המומלצת להתקין עבור העסק שלך.

מצלמות אבטחה לעסק

התקנת מצלמת אבטחה כיפה

להלן חמישה מקומות שמומלץ להתקין בהם מצלמות אבטחה ביתיות:

1. דלת כניסה

ההערכה היא ש-34% מכלל הפריצות לבית מתרחשות דרך דלת הכניסה הראשית לבית. לכן, מומלץ להתקין מצלמת אבטחה כמעקב על דלת הכניסה הראשית. על מנת למנוע מפורץ לחבל במצלמה, התקן אותה בגובה של קומה שנייה, או אפילו בתוך הבית וכוון אותה לעבר דלת הכניסה. אם ביתך הוא בעל קומה אחת בלבד, חשוב על להגן על המצלמה וחוטיה מפגיעות אבנים, מקלות או כלי נשק.

טיפ מהמומחה: כיום, ניתן להתקין מצלמת אבטחה מתקדמת בחור ההצצה של הדלת, כך שתוכל לראות מי דופק לפני הפתיחה. הנך מוזמן להתייעץ עם בעלי המקצוע המופיעים באתרנו. למעבר לרשימת בעלי המקצוע – לחץ כאן.

2. דלת אחורית

22% נוספים מהפריצות לבתים מתרחשות דרך הדלת האחורית. לכן, מומלץ למקם מצלמה למעקב אחרי הגישה האחורית לבית. כמו כן, במידה וקיימת גישה צדדית לבית, היא נחשבת כמו הדלת האחוריות מבחינה סטטיסטית. בשורה התחתונה, התקן מצלמה על כל דלת כניסה לשטח. שוב, השתדל לעשות מאמץ להתקין את המצלמה הרחק מידיי הפורצים תוך שאתה עושה הכל על מנת להגן עליה מחפצים כמו אבנים, מקלות או כל דבר שהפורץ ינסה להשתמש בו על מנת לחבל במצלמה.

טיפ מהמומחה: התקן מצלמה שהיא גם חסינת מים ומצוידת בראיית לילה. ההמלצה היא להתקין מצלמת כיפה של אחת החברות המובילות בשוק – מומלץ להתייעץ עם המומחים.

3. חלונות שאינם פונים לרחוב

פורצים לרוב נכנסים לבית על ידי שבירת חלון אחורי – חלון שאינו פונה בגישה ישירה לצד הרחוב. בכך, הם מפחיתים את הסיכוי להיתפס כאשר הם מבצעים את הפריצה . השתמש בזה כנגדם והתקן מצלמה בכל איזור בבית שלא ניתן לראותו מהרחוב.

טיפ מהמומחה: האופציה הכי טובה בנושא היא להתקין מצלמה אלחוטית המקנה לבעלים את יכולת השליטה עליה מרחוק, כזו שניתן להפעיל על ידי מכשיר סלולרי או טאבלט.

4. חצר אחורית/שער צידי

פושעים אוהבים חצר אחורית טובה, מאחר ולרוב יש בה מדשאה והיא שופעת בציוד לטיפוח החצר וצעצועי ילדים. התקן מצלמה עם חיישן תנועה,זרקור וראיית לילה על מנת להגן על ביתך והחפצים בו. במידה והחצר האחורית מגודרת, ודא שלמצלמה שברשותך זווית צילום לשער (או התקן מצלמה נוספת).

טיפ מהמומחה: התקן מצלמות במקום גלוי לעין. לרוב, די בפורץ להבחין במצלמות האבטחה על מנת לגרום לו להחליט לוותר ולנסות את מזלו בבית אחר. לקבלת הצעות מחיר, פנה לאחד מבעלי המקצוע באתרנו.

5. מדרגות גישה למרתף

למרתפים רבים יש חלונות/דלתות, או לפחות חלון קטן אך גדול מספיק שניתן לזחול דרכו. מקם מצלמה שמכוונת למדרגות המובילות מהמרתף לתוך ביתך על מנת להקליט פורצים המנסים להתגנב בדרך תת קרקעית אל ביתך.

טיפ מהמומחה: כאשר מדברים על אבטחת המרתף, מומלץ להתקין גלאי תנועה בנוסף למצלמה בעלת יכולת ראיית לילה. לא מעט מספקי מערכות האבטחה מציעים מצלמות בעלות חיישן תנועה ואינפרא אדום. פנה לבעלי המקצוע לייעוץ מקצועי וניתוח מפורט יותר.

מערכות CCTV ומתקיני מצלמות אבטחה – טלוויזיה במעגל סגור

פורטל מצלמות אבטחה ישראל © 2014 עובד בשיתוף פעולה עם מתקיני טלוויזיה במעגל סגור מוסמכים המציעים מערכות מעקב ושירות התקנת מצלמות ומערכות אבטחה באזורים הבאים: אילת, דרום, ירושלים והסביבה, תל אביב והמרכז, צפון. שים לב שרשימת מתקינים עלולה להשתנות; צוות הפורטל עושה כמיטב יכולתו לעדכן את הרשימה בתכיפות. כמו כן, אנא שים לב כי חברות מתקיני מצלמות האבטחה המצויינות באתר זה אינן מועסקות ישירות של פורטל מצלמות אבטחה ישראל © 2014 וצריכות להיבדק על ידך. בעוד אנו עושים כמיטב יכולתינו לשמור על האינדקס נקי שכולל מתקינים כנים ואמינים בלבד, מדובר באתגר מתמיד. אנו ממליצים שבמידה והחלטת לשכור את שירותיה של חברת התקנות המצויינת באינדקס, אנא קח את הזמן לבדוק אותה כפי שבדקת אותנו.

אם ברצונך לקבל הצעת מחיר עבור ציוד מערכות אבטחה ושירות התקנה מאחד ממתקיני מצלמות האבטחה שמופיע באינדקס, הנך מוזמן לפנות ישירות למתקין שמצא חן בעיניך דרך פרטי צור הקשר שלו או ללחוץ על הקישור שמוביל לאתר הבית של חברת ההתקנות לסקירה מעמיקה יותר, במידה וברשותו אתר.

הערה. פורטל מצלמות אבטחה ישראל © 2014 מעריך את חשיבותך ואת משוב חוויית השירות שלך. במידה ומצאת לנכון למלא משוב שלילי, או חיובי על אחד מספקי השירות המופיעים באינדקס, או להציע משוב על מתקין מצלמות אבטחה שאינו מופיע, נעריך מאוד אם תיקח את הזמן לשלוח לנו משוב על יד לחיצה על הקישור: צור קשר.

אם הינך מתקין מצלמות אבטחה, ספק ציוד או חברה שמספקת שירותי אבטחה\מערכות\מצלמות ומעוניין להנות מחשיפה לאלפיי לקוחות פוטנציאלים על ידי הצטרפות לאינדקס, אנא צור עימנו קשר לפרטים נוספים. בהצטרפותך, נוסיף את פרטי העסק שלך לרשימה ההולכת וגדלה שלנו, ותוכל להנות מפניות לקוחות פרטיים ו\או עסקיים באזורך.

התקנת מצלמות אבטחה אינה דבר של מה בכך – יש לשקול משתנים רבים תוך לקיחת מסגרות תקציב בחשבון. בהצלחה.

מהעיתונות:

גל פריצות בבתי כנסת: למה אין מצלמות?

mynet3 במרץ 2015
"התחושה שנכנסים לך לבית הקודש כאבה לנו הרבה יותר מהעניין הכספי". המשטרה עצרה שני … בשנים האחרונות הותקנו אמצעי אבטחה רבים ומצלמות בבתי הכנסת.
תגיות: מתקין מצלמות אבטחה אילת, באר שבע, דרום, אשקלון, אשדוד, מרכז, ירושלים, ראשון לציון, רחובות, חולון, בית שמש, תל אביב, הרצליה, רעננה, כפר סבא, פתח תקווה, חדרה, חיפה, קריות, צפון, טבריה.