קבל/י הצעת מחיר➘

מצלמת אבטחה מומלצת – 2015

מצלמת אבטחה מומלצת לשנת 2015

המצלמה היא אחד הגאגד'טים הטובים שהומצאו אי פעם. השימושים במצלמה הם כל כך רבים, שהיא הפכה לחלק בלתי נפרד מחווית החיים בכל צורה אפשרית. מצלמות אבטחה מספקות את האפשרות ליצור תיעוד מלא של אירוע שקרה בעבר, מאחר והן ממוקמות בנקודות אסטרטגיות.
מצלמות אבטחה מסווגות לפי קטגוריות שונות ועל פי תפקידיהן. מצלמות אבטחה הן חלק מסוגי המצלמות הכי שמישים שקיימים בטכנולוגיה העולמית.


 

מצלמות אבטחה מומלצות 2015


להלן רשימת ביקורות של 10 מצלמות האבטחה האיכותיות ביותר לשנת 2015

מצלמה זו מצוידת ברזולוציה של 1920P עם 5.0 מגה פיקסל, שיכולה לספק את האיכות הגבוהה ביותר של תמונה. יש לה זום ידני עם שינוי פוקוס בעדשות המאפשר לך ליצור את הזוית שתענה על דרישותייך. מצלמת POE היא בעלת יכולת התקנה קלה ופשוטה ומגיעה עם כבל אחד. מצלמת הכיפה בעלת חסינות למים ולנזק העלול להיגרם כתוצאה מוונדליזם. כמו כן, המצלמה בעלת התקנה מתאימה למרחב הפנימי והן למרחב החיצוני. היא אידיאלית לשימוש ביתי או עסקי, משתמשת בקידוד 264 ותומכת בזרם כפול.

1. מצלמות GW IP חוץ

מצלמת אבוחה GW-IP

מצלמת אבטחה זו היא מצלמה באיכות HD המשודרת ברזולוציה גבוהה למערכת האבטחה שלך. המצלמה דורשת מתח של 1AMP (נמכר בנפרד). המערכת משתמשת באות NTSC שהוא כרגע מוגדר כטכנולוגיה העדכנית.

2. R-TECH RVD70W-HD 1000TVL Dome

מצלמת אבטחה כיפה R-TECH

מצלמה זו מרחיבה את יכולת Logitech Alert Master System, ובכך מעניקה יכולות ראייה בחושך מוחלט. פשוט לחבר את המצלמה ולהוסיף אותה למערכת הקיימת. ניתן להרחיב את המערכת לשימוש של עד 6 מצלמות אבטחה ליצירת מערכת אבטחה שלמה.

3. מצלמת אבטחה Logitech HD Quality

מערכת מצלמות אבטחה Logitech-HD

מצלמה באיכות HD הישר למערכת האבטחה שלך. היא זקוקה לספק כוח של 1AMP, כבל BNC וכבל חשמל.

4. מצלמת אבטחה BV-IR50-HD 1000TVL Bullet

מצלמת Best Vision BV-IR50-HD 1000TVL Bullet Security Camera

מצלמה זו מצלמת ברזולוציה גבוהה, בשילוב עם שני מגה-פיקסל וחיישן 1/3" CMOS שמעניק איכות תמונה טובה יותר. מצלמת POE זו משתמשת ב- Ethernet, כך שההתקנה פשוטה וקלה. היא מגיעה עם כיסוי החסין למים ווונדליזם ואידיאלית לשימוש לבית או לעסק.

5. מצלמת כיפה GW Indoor Wide Angle Dome IP

GW-Indoor-Wide-Angle-Dome-Security מצלמת אבטחה כיפה IP

מצלמה זו בעלת תכונות מצלמת אבטחה סטנדרטית: 8 ערוצים של D1 המעבירים הקלטה בזמן אמת של 120FPS עם HDMI לאיכות אנלוגית גבוהה, גלאי תנועה על מנת להבטיח הקלטה של הדברים החשובים בלבד, דיסק קשיח של 500GB להקלטת ימים שלמים, גישה מרחוק דרך הטלפון החכם ודפדפן האינטרנט.

6. מצלמת אבטחה מבית Best Vision Systems

מצלמת אבטחה מבית Best Vision Systems

מצלמה בעלת כל התכונות הנדרשות ממצלמת אבטחה – 800 קווי טלוויזיה ברזולוציה איכותית, טווח אינפרא-אדום של 65FT (כ-19 מטר) תוך צילום וידאו איכותי גם בחושך מוחלט. עדשה קבועה של 3.6MM על מנת לקבל זווית צילום רחבה.

7. מצלמת כיפה CA-IRD80-HS-B 800TVL IR

מצלמת כיפה CA-IRD80-HS-B 800TVL IR

מצלמה בעלת כל התכונות הנדרשות ממצלמת אבטחה – 800 קווי טלוויזיה ברזולוציה איכותית, טווח אינפרא-אדום של 65FT (כ-19 מטר) תוך צילום וידאו איכותי גם בחושך מוחלט. עדשה קבועה של 3.6MM על מנת לקבל זווית צילום רחבה.

8. מצלמת רשת\IP Foscam FI8910W Pan & Tilt

מצלמת רשת\IP Foscam FI8910W Pan & Tilt

מצלמות אבטחה לבית אלו מגיעות עם כל הנדרש על מנת להקים במהירות מצלמת אבטחה בתוך הבית או במשרד קטן. היא עובדת הישר מהקופסה, התקנתה מהירה יחסית והחיבור לצג נעשה גם כן בקלות. פשוט לחבר את הכבלים, המצלמה, להריץ את אשף ההתקנה ואפשר להתחיל לעבוד.

9. מצלמת מעקב D-Link Wireless Day and Night

מצלמת מעקב D-Link Wireless Day and Night

מצלמה זו נראית כמו שעון רדיו נייד, בתוכה מוסתרת מצלמה שתפקידה לראות ולא להיראות. היא יכולה לעבוד על סוללה או בחיבור לשקע חשמל לצורך צילום ללא הפסקה. המצלמה מקליטה וידאו ואודיו על כרטיס MICRO-SD עד 32GB. כל ההקלטות מגיעות עם חותמת זמן וביכולתה לבצע גם צילומי סטילס.

10. מצלמת מרגלים מיני Jumbl™

מצלמת מרגלים מיני Jumbl™