קבל/י הצעת מחיר➘

מערכות כריזה לבתי ספר

מערכת כריזה נועדה לאפשר למשתמשים בה את היכולת להעביר מידע לקהל רחב של אנשים. בית ספר הוא מקום בו מערכת כריזה תהיה חיונית. מערכות כריזה לבתי ספר מאפשרות לסגל העובדים לתקשר עם מאות התלמידים הנמצאים בכיתות, במסדרונות ובחצר בית הספר ולהעביר להם מידע. מערכת כריזה היא האמצעי היחיד דרכו ניתן לבצע פעולה שכזו. מערכות כריזה לבתי ספר יכולת לשמש בשגרת היום להשמיע צלצולים, להודיע הודעות מנהלתיות, לקרוא לתלמידים ועוד אך גם לתרגול מצבי חירום ומצבי אמת כמו אזעקות, רעידות אדמה ומצבי חירום אחרים. מערכת כריזה אלחוטית תוכל לאפשר לדובר במיקרופון לנוע בחופשיות ברחבי בית הספר דבר שימושי בחירום או גם קיום אירועים. מערכת כריזה אלחוטית יכולה לחסוך הוצאות בקניית מערכות הגברה ורמקולים. מערכות כריזה לשעת חירום יחוברו למערכות גיבוי אשר יאפשרו את השימוש בהן גם בעת הפסקות חשמל.

מערכות כריזה למפעלים ועסקים

כמו מערכות כריזה לבתי ספר, ניתן להתקין מערכות כריזה למפעלים שבעזרתן ניתן גם לתת הוראות לעובדים, לזמן עובדים לישיבות ועוד. התקנת מערכת כריזה לעסק תיתן לכם שליטה על הנעשה בעסק או במפעל הישר מן המשרד או המקום בו תרצו להתקין את המיקרופון או המיקרופונים. המערכות שדי סיסטמס מספקת הן בעלות רמקולים איכותיים ועוצמתיים שניתן יהיה לשמוע ברחבי מפעל רועש ככל שיהיה. כמו כן, ניתן להקליט הודעות מראש ולהפעילן בכל עת בלחיצת כפתור אחת. מערכת כריזה לעסק יכולה לכלול מספר מיקרופונים וניתן להגדיר באילו רמקולים תישמע הכריזה. באופן זה ניתן להודיע ולעדכן עובדים ספציפיים בלי להפריע לשאר העבודה. בשילוב מערכת כריזה אלחוטית אפשר לוותר על קניית מכשירי קשר לעובדים לצרכי תקשורת ולחסוך עלויות רבות לעסק. מערכות כריזה ניתן להתקין בעוד המון בתי עסק ואף שטחים ציבוריים. מערכות כריזה יכולות לשמש פארקים וגני שעשועים, מלונות, אוניברסיטאות וקניונים. בכל מקום בו נמצאים אנשים רבים בשטח גדול יש צורך ואף חובה במערכת כריזה ולכל מקום ניתן להתקין מערכת ולה הכלים והאמצעים הנחוצים.

מערכת מותאמת לסביבה

בעזרת הידע שלנו בדי סיסטמס נוכל להתאים את המערכת האידאלית עבורך. ברשותנו מבחר גדול של רמקולים ומגברים כך שגם מבחינה עיצובית נוכל להתקין מערכת עבורכם. במקומות פתוחים ונרחבים בהם מסובך להתקין מספר רב של רמקולים ניתן להקים עמוד כריזה מרכזי עליו יותקנו רמקולים חזקים במיוחד שדרכם הצליל יגיע למרחק רב ביותר. מי שרוצה לשמור על אסתטיקה בתוך המבנה יוכל להתקין מספר רמקולים שקועי תקרה או קיר שכמעט לא ניתן להבחין בהם או רמקולים שבעלי מראה של רמקול מוזיקה רגיל כך שלא ניתן יהיה להבדיל. המיקרופון של מערכת הכריזה גם הוא לא חייב להיות מחובר לעמדה גדולה ומסורבלת שתתפוס מקום רב בחדר וניתן לקשר קווית או אלחוטית מיקרופון לכל עמדה ולכל חדר. שימוש במערכת כריזה יכול להתבצע בישיבה על כיסא לצד המחשב בלחיצת כפתור, ליד המערכת המרכזית תוך שימוש בשאר היכולות המתקדמות של במערכת או הרחק בשטח פתוח באמצעות מיקרופון נייד. את מערכת הכריזה לעסק נתקין במיומנות תוך מתן הסבר מפורט על השימוש בה ונהיה זמינים לכל שאלה לפתרון כל תקלה.

Rate this post

Submit a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *